Hi there. I moved to my new house. I woke up at 8am. Then I cleaned my room. After that, my two friends picked me up. They helped me. I am happy. The new house owner is from China. They are so kind. I feel comfortable. Also, we went to eat Thai food. It was so good. I also cleaned my new room and prepared lunch for tomorrow. By the way, there is a boxing match today. It is Ioka vs. Martínez. I am really looking forward to it. I am cheering for Ioka. Also, I start work tomorrow. I am getting nervous.

 

タイトル: 新しい家に引っ越した

こんにちは。私は新しい家に引っ越しました。朝8時に起きました。それから部屋を掃除しました。その後、友達が二人迎えに来てくれて、手伝ってくれました。嬉しいです。新しい家のオーナーは中国出身です。とても親切です。快適に感じます。また、タイ料理を食べに行きました。とても美味しかったです。それに、新しい部屋も掃除して、明日のランチを準備しました。ところで、今日はボクシングの試合があります。それは井岡対マルティネスです。本当に楽しみです。井岡を応援しています。明日から仕事が始まります。緊張しています。