Hi there. I went to Newtown with Shouki and Roy. They are both Japanese. We were looking for some clothes, but I didn’t buy anything because I didn’t have enough money. However, they bought a shirt and a cap. I found a good jacket. I will buy it when I have enough money. Also, we ate Japanese ramen. It was delicious. I had paitan chicken ramen.

Then I edited the video I took in the USA after I came back home. I couldn’t sleep well yesterday, so I am going to sleep soon. Also, I have to move to my next house tomorrow. See you later.

 

タイトル: ニュータウンに行ってきた

こんにちは。私はShoukiとRoyと一緒にニュータウンに行きました。彼らはどちらも日本人です。私たちはいくつかの服を探しましたが、私はお金が足りなかったので何も買いませんでした。でも、彼らはシャツとキャップを買いました。私は良いジャケットを見つけました。それはお金が足りたときに買います。日本のラーメンも食べました。とても美味しかったです。私は「白湯鶏ラーメン」を食べました。

その後、帰宅してからアメリカで撮った動画の編集をしました。昨日はよく眠れなかったので、すぐに寝るつもりです。また、明日は次の家に引っ越さなければなりません。では、またね。