I did an interview today. Jay picked me up. He is so kind to me. I came to Australia on June 26th. I could meet my friend, so I am happy. But I am not feeling good. I don’t know the reason. I think I want to start making music and money. I want to enjoy my life. When I came abroad, I had debt. I still have debt. I want to repay my debt. I start to work next week. I need money. I don’t have motivation right now. When I repay my debt, I can get my motivation. But I still haven’t found my next house. It is hard to find it.

 

今日は面接をしました。

今日は面接をしました。ジェイが迎えに来てくれました。彼はとても親切です。私は6月26日にオーストラリアに来ました。友達に会えて嬉しいです。でも、気分が良くありません。理由はわかりません。音楽を作り始めてお金を稼ぎたいと思っています。人生を楽しみたいです。海外に来たとき、借金がありました。まだ借金があります。借金を返済したいです。来週から働き始めます。お金が必要です。今はやる気がありません。借金を返済したら、やる気が出ると思います。でも、まだ次の家が見つかりません。見つけるのは難しいです