Hi there. I was looking for my next house, but it was hard to find. I want to study English and make music, but I have to find my next house. I watch YouTube all the time. I should quit it. I am lazy. Also, my laptop is almost broken. I would like to buy a new laptop. I hope to buy a MacBook Pro with an M2 chip. By the way, I have to go to the factory where I work. I will wake up at 12 p.m. tomorrow. I will sleep soon.

 

タイトル:次の家が見つからなかった

こんにちは。次の家を探していましたが、見つけるのは難しかったです。英語を勉強して音楽を作りたいのですが、まずは次の家を見つけなければなりません。私はいつもYouTubeを見ています。やめるべきです。私は怠け者です。また、私のノートパソコンはほとんど壊れかけています。新しいノートパソコンを買いたいです。MacBook ProのM2チップが欲しいです。ところで、私は働いている工場に行かなければなりません。明日は午後12時に起きます。もうすぐ寝ます。