Hi there. I arrived in Australia. It was cold. At that time, I was going to my booked house. Actually, I miss Toronto. Australia looks like Japan. I had a long flight. It was 48 hours, so I was tired. I just slept today because I couldn’t sleep well in the airport. But I ate pizza, and it was good. That’s it. See you soon.

 

こんにちは。オーストラリアに到着しました。寒かったです。その時、予約した家に向かっていました。実際、トロントが恋しいです。オーストラリアは日本に似ています。長いフライトでした。48時間のフライトだったので、疲れました。今日はただ寝ていました。空港であまり眠れなかったからです。でもピザを食べて、美味しかったです。それだけです。では、またね。