6/23

Hi there. Today was my last day in Toronto. When I decided to leave Toronto, I was excited to go to Australia. But I started to get nervous. Everyone was so kind to me. When I told everyone that I was leaving Toronto, they invited me to a party and paid for everything. I really appreciate them. I walked around downtown Toronto while looking back at my memories of Toronto. I went to Tuti Cafe to say goodbye to Takaya, and I went to Juicy Dumpling to say goodbye to my coworkers. Then I met Yuki and Natu. We studied in the Philippines together. After that, I hung out with my best roommate. We just talked because I wanted to relax and be natural. I will miss them. I came to love them. I was very emotional before I left our house. I hope to see them again. I promise to visit Turkey. I hope they will be happy in the future.

 

こんにちは。今日はトロントでの最後の日でした。トロントを離れることに決めたとき、オーストラリアに行くのが楽しみでしたが、だんだん緊張してきました。みんながとても親切でした。私がトロントを離れると伝えると、みんながパーティーに招待してくれて、すべてのお金を払ってくれました。本当に感謝しています。トロントのダウンタウンを歩きながら、トロントの思い出を振り返りました。それから、タカヤに別れを言うためにTuti Cafeに行き、Juicy Dumplingで同僚たちに別れを言いました。それから、フィリピンで一緒に勉強したユキとナツに会いました。その後、親友のルームメイトと過ごしました。ただ話をしただけで、リラックスして自然な時間を過ごしたかったからです。彼らがとても恋しくなります。彼らのことを愛するようになりました。家を出る前にとても感情的になりました。彼らにまた会えることを願っています。トルコに行くと約束しました。彼らが未来に幸せであることを願っています。