6/19

I was so tired. When I was on vacation in the USA, I could not sleep well. So I was really happy to see my coworkers. I met Ankit, Bipana, and Jessie. At first, we drank some alcohol. Then we went to a Nepalese dumpling restaurant. Ankit paid for everything. He is always so kind to me. When I made a mistake with the juicy dumpling, I was grateful for his help. We also went to a lake. Thank you so much!

 

私はとても疲れていました。アメリカでの休暇中は、あまり眠れなかったので、同僚たちに会えて本当に幸せでした。アンクット、ビパナ、ジェシーに会いました。最初にお酒を飲みました。その後、ネパールの餃子レストランに行きました。アンクットが全部お金を払ってくれました。彼はいつも私にとても親切です。ジューシーな餃子で間違いをしてしまったとき、彼の助けに感謝しました。それから湖にも行きました。どうもありがとう!