Hi there. I got my salary. It is 1700 Canadian dollars in total. I am so happy. So I bought a new cap. Haha. Well, my roommate invited me to a festival. I am going to it in 15 minutes. I have never been to a festival in Toronto. I am excited. By the way, a Japanese fighter lost. His name is Noiri. He is a kickboxing fighter. It was a kickboxing match. It is difficult to win against world-class fighters. I hope he wins his next fight. Then my Ukrainian roommate left our house. She is really pretty. So sad.

 

タイトル: フェスティバルに行きます

こんにちは。給料をもらいました。合計で1700カナダドルです。とても嬉しいです。それで、新しい帽子を買いました。はは。さて、ルームメイトがフェスティバルに誘ってくれました。15分後に行く予定です。トロントのフェスティバルに行ったことがないので、ワクワクしています。ところで、日本人のファイターが負けました。彼の名前はノイリです。彼はキックボクシングの選手です。これはキックボクシングの試合でした。世界クラスのファイターに勝つのは難しいです。次の試合では勝ってほしいです。 それから、ウクライナ人のルームメイトが家を出て行きました。彼女は本当に綺麗です。とても悲しいです。