Hi there. I was able to learn dance. It was my dream. I learned dance three times. The dance genres were R&B and hip hop. I was able to enjoy it. Then I am going to get my salary at the ramen shop. By the way, my roommate invited me to go to a festival tomorrow. I am looking forward to it. They are so kind to me. I like them. I want to watch a Jackie Chan movie soon. That’s all.

 

タイトル。幸せ

こんにちは。ダンスを習うことができました。それは私の夢でした。3回ダンスを習いました。ダンスのジャンルはR&Bとヒップホップでした。楽しむことができました。それから、ラーメン屋で給料を受け取る予定です。ところで、ルームメイトが明日フェスティバルに行くように誘ってくれました。それを楽しみにしています。彼らはとても親切です。彼らが好きです。ジャッキー・チェンの映画を早く見たいです。以上です。