Hi there. I met with my friends yesterday. They are called Takaya and Yuki. We met for the first time in the Philippines. We became friend since 1 year ago. I was getting sad because i leave Toronto. Takaya invited me to eat supper yesterday. Also, Yuki lost his job. We talked about Yuki’s next job and Toronto life in the past year. I enjoyed talking with them. well I drank a lot today. Well, I bought trip tickets to the US and Australia and reserved an Airbnb. Nowadays, I use my money a lot. So I told myself not to buy anything. But I bought Nike shoes. I have to keep my money from now on.

 

タイトル: 飲みを楽しみました

こんにちは。昨日、友達と会いました。彼らはタカヤとユウキです。初めて会ったのはフィリピンでした。1年前から友達になりました。トロントを離れるので、悲しくなってきました。昨日、タカヤが夕食に誘ってくれました。また、ユウキは仕事を失いました。ユウキの次の仕事や過去1年間のトロントでの生活について話しました。彼らと話すのを楽しみました。さて、今日はたくさん飲みました。それから、アメリカとオーストラリアへの旅行チケットを買い、Airbnbを予約しました。最近、お金をたくさん使っています。それで、何も買わないように自分に言い聞かせました。でも、ナイキの靴を買ってしまいました。これからはお金を節約しなければなりません。