Hi there. I got a working holiday visa for Australia. So I have to prepare. I am busy today. I reserved an Airbnb and a flight from the USA. And I packed to go to Australia. I checked the price of a flight from Toronto to Australia. I was surprised. It is over 2000 Canadian dollars. I am dying. In addition, I have to sell my bike and I want to buy a camera lens. Because I have a camera but I don’t have a lens, so I can’t take pictures. By the way, I am going to cut my hair tomorrow. My money is almost gone. I will work a lot once I arrive in Australia.

 

タイトル: 忙しいです

こんにちは。オーストラリアのワーキングホリデービザを取得しました。それで、準備をしなければなりません。今日は忙しいです。Airbnbとアメリカからのフライトを予約しました。そして、オーストラリアに行くための荷造りをしました。トロントからオーストラリアまでのフライトの料金を調べました。驚きました。それは2000カナダドル以上です。死にそうです。さらに、自転車を売らなければならず、カメラのレンズを買いたいです。カメラは持っていますが、レンズがないので写真が撮れません。ところで、明日は髪を切りに行きます。お金がほとんどなくなりました。オーストラリアに到着したらたくさん働きます。