Hi there. The house Wi-Fi broke since yesterday, so I couldn’t post on my blog. I just wrote drafts. I am about to get an Australian visa. Actually, I don’t have enough money because I lost my job. I should go soon. By the way, I ran in the park. I don’t have stamina. Also, I waited for my coworker to contact me, but they didn’t. I was sad. Then I wondered if the USA night club needs a dress code. I asked them, and they said you can wear casual style. So I am so happy. I don’t need to buy new clothes.

タイトル: 問題があります

こんにちは。家のWi-Fiが昨日から壊れています。そのため、ブログに投稿できませんでした。下書きだけを書きました。オーストラリアのビザを取得しようとしています。実は、仕事を失ったのでお金が足りません。早く行かなければなりません。ちなみに、私は公園で走りました。体力がありません。また、同僚からの連絡を待っていましたが、連絡がありませんでした。悲しかったです。それから、アメリカのナイトクラブのレストランにはドレスコードが必要かどうか疑問に思いました。それを彼らに聞いたところ、カジュアルなスタイルで良いと言われました。とても嬉しいです。新しい服を買う必要がありません。