I learned dance today. I was lazy before I left my house, but I really enjoyed it. Four days ago, I learned dance, but that time I took an intermediate class and felt embarrassed. However, I took a beginner class today. Everyone was at the same level. In addition, the teacher is a Japanese girl. Her smile is so cute. Dance is difficult for me, but I could enjoy it. I want to work like her. She can speak English and teach dance. She has three options: stay in Toronto, study English, and enjoy music. It is my dream. When I arrive in Australia, I want to follow her style.

 

タイトル: ダンスを習いました こんにちは。今日はダンスを習いました。家を出る前は怠けていましたが、本当に楽しめました。4日前にもダンスを習いましたが、その時は中級クラスを受けて恥ずかしい思いをしました。しかし、今日は初心者クラスを受けました。みんな同じレベルでした。さらに、先生は日本人の女の子です。彼女の笑顔はとてもかわいいです。ダンスは私には難しいですが、楽しむことができました。彼女のように働きたいです。彼女は英語を話し、ダンスを教えることができます。彼女にはトロントに滞在する、英語を勉強する、音楽を楽しむという3つの選択肢があります。それが私の夢です。オーストラリアに着いたら、彼女のスタイルを真似したいです。