Hi there. I have work today. I am taking a break to write my daily note. During my break, I went to Rexall to get a receipt because when I was working for Uber delivering shopping orders, I used my card. But I still have not received my money back. Uber made me angry. I had given up, but I was able to reissue the receipt today. Now, I can try to contact Uber. That’s why I feel good.

Also, if I go to Australia, I want to have a party. I have some plans. I am looking forward to it. And I have a friend in Australia. I want to meet him. He also likes music. Actually, He have influenced me. I am enjoying my remaining time in Toronto.

 

タイトル: 「最高の気分」 

 

こんにちは。今日は仕事があります。休憩時間に日記を書いています。休憩時間にレクサルに行ってレシートをもらいました。ウーバーのショッピングオーダーを配達する時に、自分のカードを使いました。でも、まだお金が返ってきていません。ウーバーには腹が立ちました。諦めていましたが、今日レシートを再発行してもらえました。ウーバーに連絡してみることができます。だから気分がいいです。

また、もしオーストラリアに行くなら、パーティーを開きたいです。いくつか計画があります。それが楽しみです。そして、オーストラリアには友達がいます。彼に会いたいです。彼も音楽が好きです。実際、彼は私に影響を与えました。トロントでの残りの時間を楽しんでいます。