Hi there. I had work today at the ramen shop. I learned how to make dumplings and chicken. I also cut cabbage and green onions. Before I left my house, I didn’t want to go to work. But I ended up enjoying it because everyone made me happy. They were so kind to me.

I have a plan for tomorrow. It’s my friend’s party. There will be one Japanese girl there. However, I’m getting nervous about talking with foreigners. There will be people I don’t know. But I want to use English. I feel a mix of excitement and nervousness.

 

タイトル: 「ルームメイトの誕生日が明日」

こんにちは。今日はラーメン店で働きました。餃子と鶏肉の作り方を学びました。また、キャベツとネギを切りました。家を出る前は仕事に行きたくなかったのですが、結局楽しめました。みんなが私を幸せにしてくれたからです。彼らはとても親切でした。

明日の予定があります。友達のパーティーがあります。そこには日本人の女の子が1人います。しかし、外国人と話すのに緊張しています。知らない人がいます。でも英語を使いたいです。楽しみと緊張が混じった気持ちです。