Today, I worked at a ramen shop for the first time. Working at a ramen shop made me feel nervous. It's in the Japanese style. Japanese people usually work hard. So, I wondered what I would do if it were a black company. But everyone was kind to me. Of course, I made mistakes sometimes. But I needed them to grow. I learned how to cook dumplings, chicken, and octopus. I want to be able to cook faster. And I talked with the manager. If I were to become an employee of the company, I would have to work 90 hours a week. I thought it would be tough. But I think it's important to continue studying English, so I'll give it my all.

 

タイトル: 「ラーメン店での経験」

今日、私は初めてラーメン店で働きました。ラーメン店での仕事は私に緊張感を与えました。それは日本式です。日本人は普通、一生懸命働きます。だから、もしブラック企業だったらどうしようと考えていました。でも、皆私に親切でした。もちろん、時々間違いもしました。でも、成長するためにはそれが必要です。餃子や鶏肉、タコの調理方法を学びました。もっと早く料理できるようになりたいです。そして、マネージャーと話しました。もし私が会社の従業員になるなら、週に90時間働かなければなりません。大変だと思いました。でも、英語の勉強を続けるのは大切だと思うので、全力を尽くします。