Hi there, I didn’t have work today, so I studied English for four hours. However, I had enough free time, so I thought, "I want to make dumplings." I went shopping to buy pork and cabbage. I had experience working in a dumpling shop in Japan, so I knew how to make dumplings. However, I bought too much pork, so I ended up making 100 dumplings by myself. I kept them in the fridge. By the way, recently I've been listening to the music of "Roddy Ricch" live on YouTube, and it's really good. I'm starting a new job next week. I'll keep you all updated. See you later.

 

 

タイトル: 「私は100個の餃子を作りました」

こんにちは、

今日は仕事がなかったので、私は4時間英語の勉強をしました。しかし、私は時間が十分にあったので、「餃子を作りたいな」と思いました。豚肉とキャベツを買いに買い物に行きました。私は日本の餃子店で働いた経験があり、餃子の作り方を知っていました。しかし、豚肉を余計に買ってしまったため、結局100個の餃子を自分で作ることになりました。私はそれらを冷蔵庫に保存しました。ところで、最近はYouTubeで「Roddy Ricch」の音楽を生で聴いていますが、とても良いです。来週から新しい仕事を始めます。皆さんに最新情報をお知らせします。では、また後で。