Hi there,

Today is a boxing day for me. I'll be watching the fight between Naoya Inoue and Neri. Naoya Inoue is Japanese, while Neri is from the US. In the past, Neri fought against the Japanese boxer Yamanaka, but Neri was overweight. Neri and Yamanaka fought twice, but in the second match, Neri used doping. Because of this, many Japanese people dislike Neri. I'm excited to watch this match. Additionally, my favorite fighter, Yoshiki Takei, will be competing. He will challenge Moronie, the world champion. Well, I have work until midnight, so I'll do my best to watch the boxing match.

 

タイトル「ボクシングの日」

こんにちは、私はボクシングを見ます。それは井上尚哉対ネリ戦です。井上尚哉は日本生まれでネリはアメリカ出身の選手です。過去に練りは日本のボクサーである山中選手と対戦しました。でもネリは体重をオーバーしました。ネリと山中は2回対戦しましたが根回目はネリはドーピングを使いました。だから多くの日本人はネリが嫌いです。私はこの試合を見るのが楽しみです。加えて私の好きな選手も出場します。彼の名前は武井芳樹です。我はモロニーと言う世界チャンピョンに挑戦します。そう、私は仕事が夜中の12時まであります。ボクシングを見るために全力で仕事をします。