Hello. I had work today. By the way, do you remember? Yesterday, I talked about my next job. I'm going to quit my current job. Because, the Chinese dumpling shop doesn't have a sponsor. I don’t want to quit, but I have to in order to get permanent residency. So, I was looking for a new job. I found a new job a week ago. It's called "Ikkosha Ramen." I had a one-month trial period. And I will start working from May 13th. I will also tell everyone about the results.

 

タイトル「次の仕事」

こんにちは、今日は仕事でした。そういえば覚えていますか?昨日私が話した次の仕事のこと。私はその仕事を辞めます。なぜなら、中国餃子店にはスポンサーがいないからです。私は辞めたくはありません。でも、永住権を取るためには辞めなければなりません。だから、新しい仕事を探しました。1週間前に新しい仕事を見つけました。それは「一幸舎ラーメン」というお店です。1ヶ月のトライアウトを受けました。そして、5月13日から仕事が始まります。また結果をみんなに伝えますね。