Hello. I had work today. Today, I'll talk about my job. I work at a Chinese restaurant called "Juicy Dumpling." At first, I was nervous because I couldn't speak English well. Additionally, the manager gets angry easily. Whenever I made a mistake, the manager would get angry at me. So, I wanted to quit the job. But recently, I've become more familiar with the work, and I feel comfortable. However, I'm actually quitting Juicy Dumpling. Because I want to obtain permanent residency, I need a sponsor. I will tell you all about my next job next time.

 

こんにちは。私は今日は仕事でした。

本日は仕事をテーマにお話しします。

私はjuicy dumplingという中国系のお店で働いてます。初めての時、私は緊張していました。なぜなら英語を喋る事がうまく出来ないからです。加えてマネージャーはすぐ怒ります。私が間違えるとマネージャーはいつも私に怒っています。だから私は仕事をやめたかったです。でも最近では仕事をりかいできるようになり私は仕事が快適です。でも実は私はjuicydumplingをやめます。なぜなら私は永住権がほしいからです。私はスポンサーが必要です。私はみなさんに次の仕事について次回お伝えします。