えもーションフリーセッションを受けた方からのフィードバック | イギリスでエモーションフリー ウイリアムスるり子のブログ

イギリスでエモーションフリー ウイリアムスるり子のブログ

毎日をちょっとしたストレスと過ごし、言いたいことが言えない、文化になじめない、思い通りにならない、我慢しながら生きていませんか?
エモーションフリーは簡単、速攻、効果抜群のセラピーです。
こころが楽になるお手伝いをします。

こんにちは。(hello)

今日も嬉しいフィードバックを頂きましたので、書きます。(I will write feedback from

somebody who had a session.)


セッションで感情を解放して、今まで問題だった事がどうでも良くなった

考える事が出来なくなったと言われると凄く嬉しいです。


この方は息子さんとの関係に問題を抱えていました。

このたびはありがとうございました。

私の話を聞いていない息子に対しての怒りセッションをしていただきましたが

自分の気持ちがどんどんすっきりし、

私自身、母の話を聞いていない時もあるのだから

息子も聞いてない時があって当然、

と思えるようになり、

今は同じ状況でもまずは一呼吸おいて 息子と話せるようになりました。

実はこの日はスカイプのサービス障害で

電話でのセッションとなりましたが、

それでもこれだけの効果があるのだから

実際にお会いして ご教授いただけるとさぞ素晴らしいだろうなと思います。

来月、稲垣様からのご教授を楽しみにしております。宜しくお願いします。

ありがとうございました。


Thank you very much for giving me the session.

I had a session about my son who doesn't listen to what I am saying to him and I get really

angry with him. While doing the session, I could feel that my mind was getting cleared. I

realised I didn't listen to what my mum says, so I thought that my son doesn't listen to me

either in the same way.


Since the session, even if I've had the same situation, I can breathe in and talk to my son

calmly.


Although when I had the session I had some problems with my Skype, I had the session on the

phone and it still affected me a lot, so I thought that if I had the session face-to-face it would

be terrific.


I am looking forward to having Mr. Inagaki's Emotion-Free course at the end of next month.


Thank you very much again.