お菓子の日は
めちゃ楽しかった!
でも、写真を撮りすぎたかも。。。www

じゃあ~
金曜日のルックを見せたい~


whoo!
Candy Days were a lot of fun!(‐^▽^‐)
Though we might have taken a few too many pictures,
but we won't bore you with them all here σ(^_^;)

buuut, these are some pictures we took of our outfit
and make/hair on Friday~



ギャルの双子のブログ-candy
ギャルの双子のブログ-candy13

このジャケットはあたしたちの13歳の姪のよ~
恥ずかしいけど。。。あたしたちの姪はもう
あたしたちより高くなった!(・・;)


That jacket is actually one that our 13 year old niece has...( ̄Д ̄;;
She has already outgrown us, so we fit in her clothes...



ギャルの双子のブログ-candy3 ギャルの双子のブログ-candy4


このドレスちょっと
MURUAみたいかな~
本当に大好きだけど!


We think that dress kinda resembles some
dresses that MURUA makes, and we really love this dress!
(≧▽≦)



ギャルの双子のブログ-candy2

うわ~
iPhotoでたぁぁくさん写真を撮ったXD
楽しいのでwww


hehe, we took a looot of pictures with iPhoto
but, we really love taking photosxD
I guess it is a quality every camwhore has to have 笑


たくさんコッメントを待ってて! 笑
バイバイ~