HI,
sorry I havent updated my blog in a while... Ive been a little busy lately...
and I have something to tell you guys.

I moved to Singapore 2 days ago. I am no longer in Tokyo. I am going to be pursuing my passion for music and see where this will take me here in singapore :) I will keep updating this ameblo so please keep reading!!

私のブログを読んでくれてるみんな!
私シンガポールに引っ越しました。
こっちでいろんなことに挑戦しようと思って新しい一歩を踏み出してみました。
もうすっかり東京になれちゃってたし仕事もうまくいってたからこっちに来て不安なことだらけだけどチャレンジって大事だと思うんだよね。
アメブロ書き続けるから読んでね <3







xxx