唔..最近為左阿妹d 相同 影片..又開了 xanga . fac ebook


好累呀..但暫時我都係覺得如果要打字講心裡話.好像這裡比較好d..


其他個d 好似仲唔係好知點用..咁'..


其他個d最好就是可以俾的send好多靚相

...

好苦惱喔...又唔知你地有冇facebook 個d..


但 有d影片看..但我都唔知點叫你們去看..

因為我都唔識










呼...今天有開心.有唔開心啦

開心是.我今天去了逛街買了芭蕾舞裙同鞋俾阿妹了..

好靚呀...嘻...而我自己都買了條褲...但太胖了..要換喔..


唔開心是..我星期六返早呀...但我個女星期六要學跳舞.

所以我選擇放棄星期六唔返早..返夜呀

但咁..我就只有一day早...呼...我今天才看間表...

其實其他阿姐.星期日都會返夜的...

但點解我阿姐..星期日常常要返早呢..唔通習慣了...

唉...算吧...看看下星期啦..

好開心呀...今個月好像有bouns 啦...但已經5 號啦..

仲未睇到數....湯圓好擔心.去旅行$$$$呀