唔..最近為左阿妹d 相同 影片..又開了 xanga . fac ebook
好累呀..但暫時我都係覺得如果要打字講心裡話.好像這裡比較好d..
其他個d 好似仲唔係好知點用..咁'..
其他個d最好就是可以俾的send好多靚相
...
好苦惱喔...又唔知你地有冇facebook 個d..
但 有d影片看..但我都唔知點叫你們去看..
因為我都唔識
唔..最近為左阿妹d 相同 影片..又開了 xanga . fac ebook
好累呀..但暫時我都係覺得如果要打字講心裡話.好像這裡比較好d..
其他個d 好似仲唔係好知點用..咁'..
其他個d最好就是可以俾的send好多靚相
...
好苦惱喔...又唔知你地有冇facebook 個d..
但 有d影片看..但我都唔知點叫你們去看..
因為我都唔識
呼...今天有開心.有唔開心啦
開心是.我今天去了逛街買了芭蕾舞裙同鞋俾阿妹了..
好靚呀...嘻...而我自己都買了條褲...但太胖了..要換喔..
唔開心是..我星期六返早呀...但我個女星期六要學跳舞.
所以我選擇放棄星期六唔返早..返夜呀
但咁..我就只有一day早...呼...我今天才看間表...
其實其他阿姐.星期日都會返夜的...
但點解我阿姐..星期日常常要返早呢..唔通習慣了...
唉...算吧...看看下星期啦..
好開心呀...今個月好像有bouns 啦...但已經5 號啦..
仲未睇到數....湯圓好擔心.去旅行$$$$呀