今天我們一家六口一齊去大球場看奧運明星...

其實都唔係好睇到..因為坐得好後..但剛開埸時d氣芬真係好好..

我今天十點幾出門同阿妹去看醫生....一點就同阿妹去學跳芭蕾舞.

後來就去了吃東西,三點多等齊人一起坐車去大球埸..

其實都幾累.....但都好過咩地方都去唔到..(例如打風)

幫阿妹拍了d相..放左上facebook ..最近我都常上facebook 多

阿yu 終於帶返本天書俾我啦..好想一陣玩下..

不過唔知會唔會好眼訓...