去完迪迪尼了...

心情是開心的.因為伊韻好開心アンテナ

心情是煩躁的.因為天氣太熱了....太陽人都快熔.女兒更變了水人(太大汗)あせる

心情是激氣的.因為家姐成日唔知去左邊.要我找佢.プンプン

心情是興奮的.因為可以購買到優惠貨品.にひひ


其實我已經玩左好多地方..但一直要想去探險世界玩..

1.木筏 2.泰山樹屋 3.森林河流之旅 むっ


LEE 三個地方我好想去的...因為好似好特別咁..又好得意..怒

其實我都比上一次去迪迪尼玩多左唔同的玩意..かお

不過我覺得個個獅子王都唔好睇..而石妹一進去一陣就睡了啦ぼー

我都冇吵醒佢..反正都唔係咁好睇..

而個個巴斯光年....我就覺得一般好玩啦...唔知點解我家姐玩時..

有8萬幾分.ラブ..而我只有8千幾分..354354自問由細都唔識打機.算吧.ケーキ01


我都係比較鐘意去D 劇場看表現或動圖....

我阿女都係..因為可以見到佢D 偶像..ミッキー

我地係無聊時間去睇個個哈囉阿古..

裡面係有一個電視有隻阿古烏龜會話嘢咁啦...

一直同D小朋友對話的...阿妹神奇地會回應 &好開心跟指令做事アップ

好意外囉.....

到了晚上7 點...我們本想排隊坐木筏...突然諗起..

未幫伊韻同迪迪尼人物影相..我立即跑去幻想世界...

就先同Mickey ミッキー影相...後來同Pooh Pooh ...高飛影相...

最後我相機已冇電了..(上次去時已同minnie ミニー影過啦.)


我就去買記念品啦...阿女一早睇中了一個minnie 的顏色...

我都覺得幾好.ニコ

我就話.不如送一個俾蕎蕎表姐了...我看完就拿了一個放入購物袋到..

叫伊韻走時..佢就哭..ううっ...話佢冇...顏色....(我拿少了)

我就安慰佢話...喔..傻豬..lee 個咪係妹妹架囉..(指住袋個個顏色)

佢話..(唔係..lee個係表姐..)依家d小朋友真係呀....唉ショック!

我只好叫佢..(咁你自己拿啦) 佢就開心了..ハート

我又買左 2 對 筷子俾佢..一對耳環加介指...

我都買左一隻膠閃鑽介指俾自己..好喜歡的..之前都想買類似的..花火


我會再去迪迪尼的...嘻 i will come back

到了星期六.我就同阿妹去試學芭蕾舞..

佢都好開心..比上次學中國舞開心..就報名了...

每個星期六...1 點至 2 點...



其他相在相機內.send 唔到來這網