知ってのとおり、私は英語の教師であり、情熱的な(笑)フォトグラファーでもあります。カメラ SP
この前、地元のサッカーサッカーのゲームの写真を撮りに行ったらそれはもう素晴らしいゲームで、しかも、私の地元のチームが勝ったんだにこ!本当に喜ばしいことだった!みんな一生懸命応援してたし。そして、私の撮った写真が地元紙に掲載されたんだ!
記事はこちら!
https://www.vice.com/rs/article/a3qnjj/kraj-evropske-fudbalske-zurke-u-nisu

 

eLSDは4回の無料レッスンが体験できる!



As you already know, I am a passionate photographer. A few days ago I went to photograph a local soccer game! It was amazing! A club from my city won and I was very happy. Everybody was cheering! In addition to that, my photos were published in a local newspaper!  :)