こんにちわ、Kikaです。

私は先週末田舎のおじいちゃんとおばあちゃんの家お家。に遊びに行きました。
おじいちゃんたちは畑山と茶畑を持っていて、そこで採れたスイカすいかを食べました!
空気もおいしくて週末はリフレッシュできました!

 

 

 

 

私のレッスンの予約はこちらから

 

I spent last weekend in the countryside with my grandmother and grandfather. They have a small farm and a garden. I really enjoyed the fresh air and  home grown watermelons!

 

どくしゃになってね…