My private ski slope... | 週刊ELMO~Love Letter from CANADA~

週刊ELMO~Love Letter from CANADA~

ELMOとGママがカナダへ留学中。埼玉に取り残されたKパパ。3人の近況をお伝えしようと思います。

Ishiuchi ski slope ... I have so many fond memories in this place. Me and K spend every single New Year with our friends here, since we met. Every winter, I look forward to return to this place, not only because I love snowboarding, but also because this place makes me go back to a long lost childhood when snow seemed much whiter, when I believed in Santa, when stars were brighter and when I thought a rabbit was hiding inside the moon...

Last time we were there, slope was almost deserted. Me and K were the only ones there.

ビションフリーゼ「ELMO」のもこもこへの道


When I was sliding down the slope, I felt like Shizuka Arakawa Dancing Turandot at Torino Olympics that earned her gold Medal.

Tanoshii kattaaaa.


ビションフリーゼ「ELMO」のもこもこへの道


≪訳≫「私のプライベートゲレンデ」

石打丸山スキー場スキー。私メーテルはここにいっぱいの思い出があるの。私たちメーテル波平が出会ってからずっと、Kの友人友達と毎年年始seiをここで迎えてるのあけおめy’s私は、毎年ここに帰ってくる事を楽しみにしてるの。それはスノボスノボが好きだってことだけじゃなくて、この場所が私に子供の時に雪で遊んだ記憶を蘇らせてくれるから・・、まだサンタHO! HO! HO!がいると信じていたあの時に、ウサギが月つきにいると信じていたあの時に・・・蘇らせてくれるから・・・。


前回石打スキーに行った時は、ゲレンデにはほとんど人がいなかったわラッキーほぼ、私メーテルとK波平だけって感じ。

私が滑っている時、私は感じたわ「私メーテルはまるで、トリノオリンピックオリンピックでトゥーランドットに乗せて金メダル金メダルを取った荒川静香しーちゃんFPが舞っているようだって・・・。」

楽しかったぁぁぁぁぁわーいわーいわーいきゃぁ~きゃぁ~きゃぁ~

 

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記へ  にほんブログ村 犬ブログ ビションフリーゼへ