エリーローズ、ViViを卒業します | "Elli-Rose" Official Blog

"Elli-Rose" Official Blog

エリーローズオフィシャルブログ

{4CD454DD-8B8D-4C7B-9E07-87C7D41FD88E:01}

エリーローズ、ViViを卒業します。

18歳の時にViViモデルになってからの今までを応援してくれた皆様、本当に心からありがとうございました。

子供だった私を大人の女性へと育ててくれ、仕事の大切さだったり、ファッションの楽しさだったり、クリエータースタッフの皆さんと一緒に作り上げてきたViViの撮影の数々は一生忘れることのない大切な宝物です。

思いっきり私の自己表現ができた場所でした。

ViViの誌面を通して私は多くのファンの方と感動的な出会いがありました。今日まで来れたのはファンの皆様が送ってくれたメッセージや沢山の励ましです。

4月21日のViVi Nightでの出演が最後のステージとなります。皆さんと会えるの楽しみに最後までエリーローズらしく、素敵な時間を過ごしたいと思ってます。

ViViを卒業することは新たな始まり。
これからもエリーローズを宜しくお願いします♡  

{DFCE4D43-4F93-41BD-9660-E78102E4504C:01}

I dedicate this post to ViVi magazine. 
A magazine that I have worked for ten years. 

I was 18 when I started, didn't know left and right, and these ten years was simply a journey. 
A journey full of learning, growing and surprises. 

They've given me the ability of expressing the person who I wanted to be. 

The real Elli-Rose was always there. 

Finally coming to an end, I feel so much stronger to go to the next step of my life and I'm very grateful to ViVi. 

The place that made me always challenge myself.
And I am looking forward to facing the challenges that wil come to me in my future. 



Love Elli-Rose