ビッチな歌 | サトミのブログ

サトミのブログ

趣味などを綴っています。
ディスコの主催者していましたが、今は、接客業をしながら、
ホームページ作成方法のご指導をしています。
年下の恋人を募集中です。

100人の恋人?が、いるお下劣な女性の歌に挑戦。
毎日男をとっかえひっかえしているビッチ(淫乱な女性の意味。
英: bitch)。

私は、恋人一人だけ欲しいなぁ。
この歌の女性の心境は、理解出来ませんが、演じて歌いました。

でもアバズレの演技って難しいなぁ😥💦。

🎀和訳:聡美

Miquel Brownの
「So Many Men So Little Time」

Five, Ten, Twenty, Forty,Fifty, sixty, 
Seventy, eighty,eighty-five,ninety ninety-five
more

5人、10人、20人、40人、50人、
60人、70人、80人、85人、90人、95人 
もっと…

It's morning, I open my eyes 
And everything's still the same
I turn to the guy who stayed last night 
And ask him, "What's your name?"
I love those men one and all

朝目を覚ますといつも決まって
この間夜に一緒に過ごした男に
アンタの名前はなんて言うの?
って聞いたのを思い出すわ

It seems to happen more and more
I love those men one and all
Each new one I meet makes my heart beat fast
When I see them so strong and tall

もっともっと思いがけない出来事が起こればいいのに…
私は男達のどれをとってもすべてを愛しているの
私は私のすべてを捧げて
常に新しい男と出会ってドキドキしていたいの
強くてたくましい男がいいわ

So many men, so little time 
How can I lose?
 So many men, so little time How can I choose?

沢山の男達!ちょっとの時間でいいのに
どうして私は振られるの? いいわ
沢山の男達!ちょっとの時間でいいのよ
どうして私を選ぶの?

間奏

They tell me I'm up to no good
 I should just settle down 
But I don't wanna stay with just one man
 I wanna sell for what's around
 Feels like heaven every night 
Being here with someone new
A physical thrill a beautiful smile
And wonderful muscles, too

男達は私の事を全然良くないって言うのよ
私は一人の男に落ち着かなければ
ダメ!だよと言われるわ
でも一人の男といたくないの
私はあちらこちらの男に身体をあげたいの
毎晩愛の真似事をして
天国に行ったような気分で
最高に感じたいの
新しい男と一緒に
笑顔の素敵な素晴らしい筋肉質の
男の腕でウットリしたいの

Being here with someone new A physical thrill, a beautiful smile

So many men, so little time
How can I lose? 
So many men, so little time How can I choose?

沢山の男達!ちょっとの時間でいいのに
どうして私は振られるの? いいわ
沢山の男達!ちょっとの時間でいいのよ
どうして私を選ぶの?

So really, who cares about love?
Who wants to feel taken away? 
For fifty-two weeks of every year
There's a new man every day

ねぇ本当の愛がないとダメなの?
誰かに抱かれて感じたくないの?
私は年中毎年ごとに
毎日男をとっかえひっかえしているのよ

It's too hard a choice to make up my mind So many men can turn on my light Don't want true love, don't want friends

心を入れ変えて一人の男を選ぶなんてとても難しいわ
沢山の男達が私の心に火をつけるんですもの

So really, who cares about love? Who wants to feel taken away? For fifty-two weeks of every year There's a new man every day It's too hard a choice to make up So many men can turn on my ligh Don't want true love, don't want f Just give me the bodies tonight

ねぇ本当の愛がないとダメなの?
誰かに抱かれて感じたくないの?
私は年中毎年ごとに
毎日男をとっかえひっかえしているのよ

本当の愛なんていらないし
友達もいらないわ
今夜貴方の身体だけ私にちょうだいよ

So many men, so little time 
How can I lose? 
So many men, so little time How can I choose?

沢山の男達!ちょっとの時間でいいのに
どうして私は振られるの? いいわ
沢山の男達!ちょっとの時間でいいのよ
どうして私を選ぶの?

So really, who cares about love? Who wants to feel taken away? 
For fifty-two weeks of every year There's a new man every day 
It's too hard a choice to make up my mind 
So many men can turn on my light Don't want true love, 
Don't want friends 
Just give me the bodies tonight

本当の愛なんていらないし
友達もいらないわ
今夜貴方の身体だけ私にちょうだいよ

So many men, so little time How can I lose? So many men, so little time How can I choose?

沢山の男達!ちょっとの時間でいいのに
どうして私は振られるの? いいわ
沢山の男達!ちょっとの時間でいいのよ
どうして私を選ぶの?

🎀聡美
StarMakerで曲を公開しました。今すぐ歌をチェックしてください!
#So Many Men, So Little Time#StarMaker歌ったSo Many Men, So Little Timeを聞いてみましょう。(StarMaker、無料オンラインカラオケ)
https://m.starmakerstudios.com/a-vue3/playrecording?app=sm&from_sid=67679248056&guide_type=2&is_convert=true&pg_rf_ca_vn=11&recordingId=7881299413743741&share_type=copyLink