朝から〇〇さんの曲聞きながら書いてます。笑


・あずみさんの選ぶ曲が好きです

・これ誰の曲ですか?

・懐かしくて感動しちゃいました!!

・青春時代を思い出します


なんてご丁寧にストーリーズで

コメント下さる方がいらして嬉しい🥹



私ね。本当昔から音楽が大好きで大好きで。
今でも音楽がないと落ち着かない生活。


学生時代も音楽に
沢山助けられてきました


幼年時代は姉が弾いてたピアノ音、曲で
音楽の世界を知りウェルカムしてくれて

そこから自分中で音の世界を吸収して
小学校上がる前には母の影響で洋楽にはまり

小学校に上がってからは日本の音楽にも
興味をもちはじめました。

1番最初に好きになったのは〇〇さんの曲
☝︎あっ!曲は恥ずかしいので省略
あー懐かしい〜


お小遣い頑張って貯めて
嬉しそうによく自分でCD買ってたなっ
またCDってのも懐かしい。笑笑


子供だった私達が成長しても唯一家庭中で
変わらなかったのは音楽が在ること。


気がつけば母も、姉も、私も、
みんなそれぞれが個々の部屋で
音楽が在る世界を楽しんでたんです♪笑

特に音楽を聴いてる時の
母の姿はとても好印象でした。


凄く嬉しそうで、楽しいそうで、
何でだろ?って振り返ってみたら


音楽聞きながら
「100%自分の好きな事」してた!!


音楽が支えてくれたような気がして
なんだかその時間がすごく
幸せにも思えたんですよね。


音楽だけではないんですけどね
ある意味小さな頃から
感性に溢れていた家庭だったのかなぁ〜と


そう思うと私すごく
幸せな家庭に育ったんだなぁって
今になって思います。


すごく裕福な家庭ではなかったんですけどね。
けどそれも含めて幸せだったんだなぁと思います


それは今も変わらず、、、♡
好きな事をしながら
音楽が支えてくれる暮らしを愉しんでます


私の場合は特にお花をやってる時に
音楽を聴いてるとわりとすんなり

その時必要な感性が入ってくるというか。
感性×イメージ=感覚に落とし込みやすい
親しみやすさがあるんですよね〜

それも不思議なのですが。
音楽聞くのもお花やる時と
同じよくらいに楽しんでます♡




I've been writing while listening to Mr. 〇〇's song since the morning. Laugh

・I like the song that Azumi chooses

・Whose song is this?

・I was nostalgic and moved!!

・Remembers my youth

How politely with Stories

I'm glad there are people who comment🥹

It's me. I've always loved music.

Even now, life is restless without music.

I also played music when I was a student

I've been helped a lot

When I was a child, my sister played the piano sound and songs

Welcome to know the world of music

From there, absorb the world of sound in yourself

Before I went to elementary school, I was addicted to Western music due to my mother's influence.

After I went to elementary school, I also liked Japanese music

I started to get interested.

The first thing I fell in love with was 〇〇's song
☝︎Ah! The song is embarrassing, so I'm omitted

Oh, I miss it~

Do your best to save your pocket money

I was happy to buy a CD myself.

I also miss the CD. LOL

Even when we were children, we are the only ones in the family

What didn't change was the existence of music.

Before I knew it, my mother, my sister, and me,

Everyone is in their own room

I was enjoying the world where there is music♪lol

Especially when listening to music

My mother's appearance was a very good impression.

It looks very happy and fun,

Why? If you look back

While listening to music

I was "100% doing what I like"!!

I feel like the music has supported me

Somehow that time is very

It seemed happy, didn't it?

It's not just music

In a sense, from a young age

I wonder if it was a family full of sensitivity~
When I think about it, I'm very

I grew up in a happy family

I think now.

I wasn't a very wealthy family.

But I think I was happy including that

It still doesn't change...♡

I enjoy a life supported by music


In my case, especially when I'm doing flowers

It's relatively easy to listen to music

At that time, the necessary sensitivity will come in.

Sensibility x image = friendly, isn't it?

That's also strange.

I enjoy it just like when I do flowers♡