I'm not going to say no to a song if you buy it after the fact. I've already played the baby with the girls. I'm not sure if it's a good idea to buy a song that's not a song, or if it's a song that's a song that's a song, or if it's a song that's a song, or if it's a song that's a song, or if it's a song that's a song, or if it's a song that's a song. I'd love to see a world where there are JKs dancing by me, using my name, and I'd love to see a world where there are JKs dancing by me, using my name, three times!
 

曲は後から買っても断らない。もう、女の子と赤ちゃんごっこをしました。(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)(笑)」と、曲の購入は断れないと思うんですが、その曲はどうですか?私の名前を使って、私のそばで踊っているJKがいる世界を見てみたい!私の名前を使って、私のそばで踊っているJKがいる世界を見てみたい!3回も!?