Today was my route today at the Japanese cool. I like Rodger at my school in America students to The Ranch at the carpet area. But in Japan students eat the same lunch together at I like it. Sometimes I say to my friend's Bray's Save-A-Lot today. My friends are a bit more than usual. So

 

 

 

今日は日本のクールでの今日の私のルートでした。 私はアメリカの私の学校のロジャーがカーペットエリアの牧場にいるのが好きです。 でも日本では学生が一緒に同じお弁当を食べるのが好きです。 今日は友達のブレイのSave-A-Lotに時々言います。 私の友達はいつもより少し多いです。 それで