66日目:Fifth Element | 英語を覚えたい狐のブログ

英語を覚えたい狐のブログ

英会話とかは億劫なので、自分なりに日々の出来事をを英語に翻訳して勉強します。
・日記を書く
・Google翻訳
・発音確認

好きなアーティストの歌詞を書きます。
I write the lyrics of my favorite artist.

 


PathfinderのFifth Elementです。
This is Fifth Element from Pathfinder.

 

 

 

☆☆☆☆☆歌詞☆☆☆☆☆
☆☆☆☆☆ lyrics ☆☆☆☆☆

 


You're lost! Beyond your fucking mind
道に迷った!あなたのクソ心を超えて

 


Beyond your fucking dreams
あなたのクソ夢を超えて

 


Your soul and world are mine
あなたの魂と世界は私のものです

 


No! I'll crash you very soon forever by the call of Fiftht Element
番号! Fiftht Elementの呼び出しにより、すぐに永遠にクラッシュします

 


The world is waiting for the rise
世界が上昇を待っています

 


We're stronger every day by the blood of all battlefields
私たちはすべての戦場の血で毎日より強くなっています

 


The flame of hope will never die
希望の炎は決して死なない

 


Until we will keep the might of Fifth Element in our hands
フィフス・エレメントの力を手にするまで

 


I call the Wind!
風を呼ぶ!

 


By the whisper wild spells of the storm
嵐のささやき野生の呪文

 


A tornado has come with the migthy dragon's roar!
竜巻がミジー・ドラゴンの轟音とともにやって来た!

 


I call the Water!
私は水を呼びます!

 


By the magic dance of the rain
雨の魔法の舞で

 


I divide ocean's sees by the hydrokinetic's scream!
私は流体力学の悲鳴によって海のシーズを分割します!

 


I call the Fire of Hell!
地獄の火を呼ぶ!

 


By the power of immortal flames
不滅の炎の力で

 


Which will burn in my veins till the end of all days!
それは一日の終わりまで私の静脈を燃やします!

 


I call the Quake of Earth
地球の震動を呼びます

 


By geokinetic waves
地動波による

 


An armaggedon is near, 'cause the Metal is calling my will!
メタルが私の意志を呼んでいるので、アルマゲドンが近くにあります!

 


Metal is eternal
金属は永遠です

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Fifth element in the space-time
時空の5番目の要素

 


Ultra power for my brain
私の脳のための超能力

 


Metal feeds my fantasy
金属が私のファンタジーを養う

 


Makes me master of my wild dreams
私は私の野生の夢のマスターになります

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Super Metal arms my will
スーパーメタルは私の意志を武器に

 


You fool!
ばか!

 


I live inside your head
私はあなたの頭の中に住んでいます

 


I live inside your mind
私はあなたの心の中に住んでいます

 


My death will be your end
私の死はあなたの終わりです

 


Die!
死ぬ!

 


You lost beyond the space
あなたは宇宙を超えて失った

 


You lost beyond the time
あなたは時間を超えて失った

 


Let's fight in the reality
現実で戦おう

 


Metal shines on our steel
金属が鋼を照らす

 


We keep the Metal all the time deep inside our hearts
私たちは常にメタルを心の奥深くに保ちます

 


The Art of Metal brings hope of glory
アート・オブ・メタルは栄光の希望をもたらします

 


Like the sunrise brings the promise of a new day
日の出が新しい日の約束をもたらすように

 


I call the Fire of Hell!
地獄の火を呼ぶ!

 


By the power of immortal flames
不滅の炎の力で

 


Which will burn in my veins till the end of all days!
それは一日の終わりまで私の静脈を燃やします!

 


I call the Metal!
メタルと呼んでいます!

 


By the sacred spells of my will
私の意志の神聖な呪文によって

 


I'll never give up! I'll be always ready to fight!
絶対あきらめない!私はいつでも戦う準備ができています!

 


Metal is eternal
金属は永遠です

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Fifth element in the space-time
時空の5番目の要素

 


Ultra power for my brain
私の脳のための超能力

 


Metal feeds my fantasy
金属が私のファンタジーを養う

 


Makes me master of my wild dreams
私は私の野生の夢のマスターになります

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Super Metal arms my will
スーパーメタルは私の意志を武器に

 


Soon we'll cross the sphere of last pain
すぐに最後の痛みの領域を越えます

 


Immortal life on dragon's spine
ドラゴンの背骨の不滅の生命

 


And then we fall forever and once again
そして、私たちは永遠にもう一度落ちる

 


Beyond the space, beyond the time
空間を超えて、時間を超えて

 


Fly my army of astral planes
アストラル飛行機の私の軍隊を飛ばします

 


To highest spheres of consciousness
意識の最高の領域へ

 


That's what you dream about
それがあなたの夢です

 


That's what you're fighting till death
それはあなたが死ぬまで戦っています

 


It will be soon crowned with success
すぐに成功します

 


Metal is eternal
金属は永遠です

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Fifth element in the space-time
時空の5番目の要素

 


Ultra power for my brain
私の脳のための超能力

 


Metal feeds my fantasy
金属が私のファンタジーを養う

 


Makes me master of my wild dreams
私は私の野生の夢のマスターになります

 


Like Earth, Fire, Wind and Water
地球、火、風、水のように

 


Super Metal arms my will
スーパーメタルは私の意志を武器に

 


And soon we'll cross sphere of last pain
そしてすぐに私たちは最後の痛みの球を越えます

 


Beyond the space, beyond the time
空間を超えて、時間を超えて

 


We'll get back life...
私たちは人生を取り戻すでしょう...

 


☆☆☆☆☆歌詞☆☆☆☆☆
☆☆☆☆☆ lyrics ☆☆☆☆☆

 


壮大なファンタジーです!
It's a magnificent fantasy!

 


早弾きやハイトーンのメタルはロマンです!
Early playing and high-tone metal are romantic!