43日目:Blind And Frozen | 英語を覚えたい狐のブログ

英語を覚えたい狐のブログ

英会話とかは億劫なので、自分なりに日々の出来事をを英語に翻訳して勉強します。
・日記を書く
・Google翻訳
・発音確認

好きなアーティストの歌詞を書きます。
I write the lyrics of my favorite artist.

 


BEAST IN BLACKのBlind And Frozenです。
This is Blind And Frozen from BEAST IN BLACK.

 

 

 

☆☆☆☆☆歌詞☆☆☆☆☆
☆☆☆☆☆ lyrics ☆☆☆☆☆

 


Once I touched your heart
あなたの心に触れたら

 


Held you in closed arms
閉じた腕で

 


Built a haven for your love
あなたの愛のための避難所を建てました

 


Until I let you fall apart
あなたがバラバラになるまで

 


Please forgive me
私を許してください

 


God I miss you like hell
地獄のようにあなたが恋しい

 


I was wrong I can tell
間違っていた

 


For the heart can be blind and frozen
心臓が盲目で凍結している可能性があるため

 


Now I live with the pain
今、私は痛みとともに生きています

 


Every night, every day
毎晩、毎日

 


As I read those letters you wrote me
あなたがそれらの手紙を読んだとき、あなたは私に書いた

 


How I long for the time
あの頃の憧れ

 


When your lips would kiss mine
あなたの唇に私のキスするとき

 


And the promise was still unbroken
そして、約束はまだ破られませんでした

 


I will wait for tomorrow
明日待ちます

 


That may never come
それは決して来ないかもしれない

 


I will wait in the name of love
愛の名で待ちます

 


My forlorn heart faintly beats
私の悲しい心がかすかに打つ

 


Your absence makes me weak
あなたの不在は私を弱くします

 


And if nothing brings you back
そして、何もあなたを連れ戻す場合

 


Surely I'll roam through life in black
きっと私は黒の人生を歩き回ります

 


Like a shadow
影のように

 


God I miss you like hell
地獄のようにあなたが恋しい

 


I was wrong I can tell
間違っていた

 


For the heart can be blind and frozen
心臓が盲目で凍結している可能性があるため

 


Now I live with the pain
今、私は痛みとともに生きています

 


Every night, every day
毎晩、毎日

 


As I read those letters you wrote me
あなたがそれらの手紙を読んだとき、あなたは私に書いた

 


How I long for the time
あの頃の憧れ

 


When your lips would kiss mine
あなたの唇に私のキスするとき

 


And the promise was still unbroken
そして、約束はまだ破られませんでした

 


I will wait for tomorrow
明日待ちます

 


That may never come
それは決して来ないかもしれない

 


I will wait in the name of love
愛の名で待ちます

 


I would die for the love of mercy
私は慈悲の愛のために死ぬでしょう

 


Destiny, is this how it should be? No no no!
運命、これはどうあるべきか?ダメダメダメ!

 


God I miss you like hell
地獄のようにあなたが恋しい

 


I was wrong I can tell
間違っていた

 


For the heart can be blind and frozen
心臓が盲目で凍結している可能性があるため

 


Now I live with the pain
今、私は痛みとともに生きています

 


Every night, every day
毎日、毎日

 


As I read those letters you wrote me
あなたがそれらの手紙を読んだとき、あなたは私に書いた

 


God I miss you like hell
地獄のようにあなたが恋しい

 


I was wrong I can tell
間違っていた

 


For the heart can be blind and frozen
心臓が盲目で凍結している可能性があるため

 


Now I live with the pain
今、私は痛みとともに生きています

 


Every night, every day
毎晩、毎日

 


As I read those letters you wrote me
あなたがそれらの手紙を読んだとき、あなたは私に書いた

 


How I long for the time
あの頃の憧れ

 


When your lips would kiss mine
あなたの唇に私のキスするとき

 


And the promise was still unbroken
そして、約束はまだ破られませんでした

 


I will wait for tomorrow
明日待ちます

 


That may never come
それは決して来ないかもしれない

 


I will wait in the name of love
愛の名で待ちます

 


☆☆☆☆☆歌詞☆☆☆☆☆
☆☆☆☆☆ lyrics ☆☆☆☆☆

 


とても魅力的な曲です!
It's a very attractive song!

 


美しい高い声に荒々しいワイルドな声
Beautiful high voice and wild wild voice

 


とてもキャッチーなメロディに少し古いテクノサウンド
Very catchy melody and a little old techno sound

 


とても好きです!
I like it very much!