はい。みなさん。

僕の新しいiPhoneが届きました。

Apple Storeで注文してから2日?で届きました。

前の13miniは次の日に届いたので、一日遅いですが、全く不満はありません。

きっと人気で在庫薄なんでしょう。

なんなら、購入時は配送に4日かかると言われていたので逆にラッキーです。

 

さてiPhoneですが、届く予定日前に届いたこともあり

朝寝てたらインターホンに起こされました笑

完全にノーマークでした。

寝起きで玄関に出て、荷物を受け取ってサインをします。

サインは2回書き損じました。眠いです。

 

その日は仕事だったため、朝の準備をして

カバンにiPhoneを忍び込ませて職場に行きました。

iPhoneに僕の仕事ぶりを見せたくなったのです。

 

何事もなく定時で帰宅し

早速iPhoneを開封します。

「わぁ〜、綺麗!かっこyなんだこれ重いな!!!!!!」

はい、最初の印象です。

iPhoneは5S→8→12mini→13miniしか使ってこなかった僕にとって、衝撃の重さでした。

「そして画面の左上に親指が届かん!!!!!」

はい。死活問題です。

男は片手でスマホをいじれ!!と家訓で教わってきました。

これは家訓に逆らうことを意味します。

 

まあ、買う前に分かっていた事ではありましたが

実際に自分のものとして見てみると、もう2回りくらい小さいものが良いです。

きっと慣れなんでしょうね…

でも格好いいからO Kです。

実際、死ぬほど格好良いです。

 

使用感はまた後日に〜!

 

【英訳】

 

Hello everyone!

My new iPhone has arrived.

It arrived 2 days after I ordered it from the Apple Store.

The previous 13mini arrived the next day, so it's a day late, but I have no complaints.

It probably don't have much in stock.Because it is a popular model.

If that's the case, I was told that it would take 4 days to deliver when I bought it, so I'm lucky.

 

As for the iPhone, it arrived before the expected delivery date.

So I was sleeping in the morning when the intercom woke me up.

It was completely unmarked.

I wake up, I go out to the front door and receive my luggage and sign it.

I made two times mistake in writing my autograph.I'm sleepy.

 

I had to work that day, so I prepared for the morning.

And I slipped my iPhone into my bag and went to work.

I wanted to show my work to iPhone.

 

I came home on time without any problems.

I will open the iPhone immediately.

"Wow, it's pretty! It's so cool. It's heavy!!!"

This is my first impression.

I've only used 5S→8→12mini→13mini iPhone, so it was a shock weight.

"And I can't reach my thumb in the upper left corner of the screen!!!"

This is a serious problem.

I was taught by my family motto that men should use their smartphones with one hand.

This means going against the family motto.

Well, it was something I knew before I bought it,If you actually look at it as your own, it's better to have a smaller.

I'll probably be able to use it once you get used to it.

But it's very cool.

I will write my using impressions later!