Her dance saved me!
So I haven't understand why to have worried last night.
彼女のダンスはやっぱり自分を救ってくれた!
なんで昨晩あんなに悩んでいたのかもうわからなくなったくらい。

Her dance has special force.
The force takes me higher and cut out me from outer world.
彼女のダンスには特別な力がある。
その力は私を一段高く導いてくれて外の世界から私を断ち切ってくれる。

I came to wanna do showcase.
The answer for it is very simple.
I wanna be like her, I wanna touch creation like hers.
ショーケースもしたいと思うようになった。
その答えはとてもシンプル。
彼女のようになりたい、そして彼女のような創造性に触れたいからだ。

I think it's good that I come to foolish sometimes.
However, I come to hate me only by it.
I don't wanna be Comedian. I wanna be Artist. As a dancer.
時々バカになるのはいいと思う。
けど、それだけでは私は私を嫌いになる。
ダンサーとしての私は、コメディアンになりたいのではなく、アーティストでいたいから。