広東語EPの表紙をご紹介するのを忘れました^^;;;; | イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

広東語EPの表紙をご紹介するのを忘れました^^;;;;

Forgot to share my new Cantonese EP cover with u, here you go...
広東語EPの表紙をご紹介するのを忘れました、こちらです・・・
イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

This time also come with a bonus CD, include a duet song with Faye,
it was a great moment to work with Faye thru out the whole recording sessions,
hope we can perform together on stage later on!!!


Regarding this EP, this should the 2nd part of my yearly project,
the 1st one released in last October, namely "Taste the Atmosphere",


今回もボーナスCDがついており、フェイ・ウォンさんとのデュエット曲が入っています。
全レコーディング過程を通じてのフェイさんとの作業はすごく貴重な時間でした。
ステージにも一緒に立てたらいいのですが!!!

このEPは、例年のプロジェクト第二弾で
第一弾は去年の10月にリリースされた「Taste the Atmosphere」でした。

イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba
also I had duet with a Rowena Cortes in that EP too....
she didn't recording in studio for almost 15 years,
and really want to send my special thanks to her for the returns....

Please let me send a special thank you to all parties in this project...
enjoy every moments thru out this project...Let's Rock!!!


こちらでもロウィナ・コルテスさんとデュエットしました。
彼女はほぼ15年間スタジオでレコーディングしなかった方なので
僕は本当にスタジオに戻ってきてくれた感謝を彼女に送りたいです。

このプロジェクトのすべての参加者に感謝します。
このプロジェクトを通じてすべての瞬間を楽しみましょう。
レッツロック!!!