コンサートツアーは10月からです! | イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

コンサートツアーは10月からです!

イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba
My new concert tour will be start in the coming Oct,

titled "90 Minutes of Happiness",

the reason i choose this name because i always keep 90 points for myself

instead of 100, that means i still have room for improvement,

so what do you think about me....????

My new mandarin song already on air today, named {For You},

this is composed by me, are you interest to share ??


イーソン・チャンオフィシャルブログby Ameba

次のコンサートツアーが10月から始まる予定です。
ツアータイトルは「幸せの90分」。
なぜこのタイトルにしたかと言うと、私はいつも自分自身、

100点ではなく90点をキープしているから。
それは、まだ私には改善の余地があるということを意味していますが、

皆さんは私についてどう思いますか....????


北京語の新曲も今日すでにオンエアされました。
曲名は「For You」で、私が作曲しました。みなさん聞きたいですか?
(8/31)