*-*-*-*-*-Step up TOEIC Vocabulary*-*-*-*- | 大分英会話

大分英会話

大分の英会話教室 NEA のニュースをブログで公開!!
http://www.english-jp.com/

昨日の問題の答え合わせです☆

◆●◆問題◆●◆
We are often quite surprised when something does this suddenly.That is, when it comes into view suddenly.
意味(何かが突然こうするとき、私たちはかなり驚きます。つまり、突然何かが見えてきます。)


1.lemon(レモン)
2.appear(現れる)
3.polish(磨く)



正解・・・2.appear(現れる)でした。


I was surprised when a cat appeared suddenly.
(猫が突然現れたとき、私は驚きました。)
At feeding time,monkeys appear from everywhere.
(餌やりの時間になると、猿が至る所から現れます。)


*-*-*今日の問題*-*-*
Tourist guides do this to points of interest on a bus tour. That is, they bring these places to everyone's attention.


1.in case of
2.point out
3.by the way


Have a good day♪