皆さま、こんにちは!爆  笑

お待たせしておりました。チューリップ

Hello everyone!爆  笑

I am so glad to tell that our Family Suite type and Premium Suite type are just Renewal Open!

 

高輪デュープレックスタワーのファミリスイート(451平米)とプレミアスイート(45.38平米)のお部屋がリニューアルオーブン致しました。

 

今回はファミリスイートのお部屋をご紹介させていただきます。今回のリニューアルで一部設備を一新し、広い開放感を感じられるお部屋になりました。ダイニングルームが広く使えるようになりましたので、ご家族やグループでのご利用がオススメです。リビングルームもシンプルで快適な空間になり、よりお楽しみいただけます。

Let me introduce the Family Suite to you first. To make the room much open and bigger, we changed some of our renovation inside of the room. Look at the dinning room, we changed the dining table for four people and highly recommend to family or group with 4 people. You can enjoy more in the living space more home feeling as we also made it with a simple and open style.

 

シャワールームもピカピカです!アセアセアセアセ

 

 

 

高輪デュープレックスタワーでプライベートな時間を大切に、細やかな心配りでおもてなし致します。

Please enjoy your private time at Takanawa Duplex Tower and hospitality with delicate service.