「何(ぬー)から」…んでぃ言いねぇ、
「何から」…と言うと


思(うび)出(ん)じゃすん、沖縄おもしろカルタ。
思い出す、沖縄おもしろカルタ。


「ぬ」ぬ読札や、
「ぬ」の読札は、


「ぬー(何)から ぬー(何)まで ありがとう」



やたはじ😂。
だったはず。


初(はじ)みてぃ うぬカルタ、
初めて このカルタ、


瀬底島ぬカフェんじ 見(ん)ちゃしが、
瀬底島のカフェで見たけど、
(もー、だいーぶ前‼️)


衝撃やたっさー😂。 
衝撃だったなー



しぐ、買(こ)ーい。
(即購入)



最初1500円まんぐらやたるはじ。
最初は1500円くらいだったはず。


1980円なとっさー
1980円なってるー


なまー、テレビうとーてぃ、ダウンタウン松ちゃんがそーる、IPPONグランプリのお題イラストんかい、うぬ作家さんぬイラスト使わり(ちかー)っとーいびーんやー!!
今、テレビで、ダウンタウン松ちゃんがしている、IPPONグランプリのお題イラストに、この作家さんのイラスト使われてますよね。




一家に一つ、沖縄おもしろカルタ👍。








…はいたい、ぐすーよー、今日(ちゅう)拝(うが)なびら
…どうも、皆さんこんにちは


すぬい、あいびらん、ふーちばーやいびーん🍀。
モズク、じゃなくって、ヨモギです。





うまから、本編やいびーしが😅。
ここから、本編なんですが。





一昨日(うってぃ)やよー、龍の子🐲かっちゃんさんの龍神ツアーんでぃいいるツアーんかい 行ちゃびたん🐉!
一昨日は、龍の子🐲かっちゃんさんの龍神ツアーというツアーに行ってきました。


御縁あてぃ かーま山口県からめんそーち、
御縁あって遠い山口県からいらっしゃって


沖縄うとーてぃ、キジムナーやたるくとぅぬあたんでぃ笑い泣き
沖縄で、キジムナーだったことがあると、


言いらったる かっちゃんさんんかい、
言われた事があるかっちゃんさんに

(聞いたとき爆笑してしまいました😂、御無礼(ぐぶりー)やいびーたん)


そーらってぃ いちゃびたる龍神ツアー爆笑
連れて行ってもらった龍神ツアー


我んねー、うちなーんちゅ やいびーしが、
私は沖縄人ですが、


むる 初(はじ)みてぃ。
全部初めて。

んじゃる事(くとぅ)ぬ 無(ねー)らんとぅくびかー やいびーたん。
行ったことのないところばかりでしたびっくり






何(ぬー)から 書(か)ちゃびーがやー。
何から書きましょうかねー。





…Anywayニヤリ❗️ 一昨日(うってぃ)や うんぐとぅーるくとぅぬ あいびーたん👇。
…とにかく、一昨日はこんな事がありました。



(うぬリブログしみてぃくぃみそーちゃる 記事んかい、出(ん)じてぃちゃーびーる"ゲストさん"や、我(わ)んやいびーん。)
このリブログさせて頂いた記事に出てくるゲストさんはわたしです。



星龍の子かっちゃんさんのブログ


(沖縄神人みーみーさんのブログがリブログ出来ない😭。おもしろいので、かっちゃんさんのブログから伝ってご覧ください。一度に2つリブログのやり方がわからない😅。)







でーん‼️


うれー、首里(すい)んかい あいびーたる、普天間権現ぬ写真。
これは、首里にありました普天間権現の写真。
(なかなかの堂々感😆)



マンションぬ 前(めぇ)んかい あいびーたん。
マンションの前にありました。



マンションぬ 前んかい… 前んかい… 前んかい❓❓
マンションの…前に…前に❓前にかな❓❓



マンションと一体化そーいびーたんポーン
マンションと(ほぼ)一体化していました。



写真下手で御無礼(ぐぶりー)やいびーんチュー
(よくわかる写真はかっちゃんさんのブログをご覧ください)




あんしから、昨日(ちぬー)や、普天間神宮んかい、挨拶(えーさち)さびーがいちゃびたん。
それで昨日は普天間神宮に、挨拶しに行きました。



一昨日(うってぃ)や、首里(すい)んかい 挨拶(えーさち)さびーが 行(い)ちゃびたん、んでぃ。
一昨日、首里に挨拶しに行きましたよー、と。




…今日(ちゅう)や くままでぃやいびーん口笛
…今日はここまででございます。




(次回は、私のズッコケ話かな😁)





うぬ、我んブログぬサブタイトルんかい、
この、私のブログのサブタイトルに、


「我(わ)んねー 沖縄(うちなー) 繋(ちな)じゅる者(むん)」んでぃ、
「私は沖縄を繋ぐ者」なんつって、


かっこーぐわー ちきてぃ 書ちょーいーびーしが、
格好つけて書いてますが


我(わ)ん 一人(ちゅい)あらん、
私一人じゃなくて、


むるし 繋(ちな)じょーん んでぃ 思(うむ)たる 一昨日(うってぃ)やいびーたん
みんなで繋いでいるよー、と思った一昨日でした


(神様や、わかとーるはじやいびーしが👍)
神様はわかってるはずですが照れウインク爆笑







🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲


今日や 読(ゆ)でぃ うたびみそーち

今日は お読み頂き


いっぺー にふぇーでーびるラブほっこりルンルンキラキラ

どうもありがとうございます


また やーたい

また〜バイバイ



🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉🐲🐉