We broke up a month ago


一ヶ月前に別れた私達


Your friends are mine, 


あなたの友達は私の友達


you know I know


私が知ってるって事、知ってるでしょ


You've moved on, found someone new


あなたが吹っ切って新しい人を見つけたって


One more girl 

who brings out the better in you


もっとあなたを素敵にしてくれる

別の女の子がまた一人



And I thought my heart was detached


その時思ったんだ、この心は


From all the sunlight of our past


過去の暖かく輝いていた私達から

切り離されてしまったんだと


But she's so sweet,


でも彼女は素敵な人


she's so pretty


とても可愛い人


Does she mean you forgot about me?


そんな彼女がいるのは

つまり私を忘れたって事?

 


Oh, I hope


ああ、どうか


you're happy


あなたが幸せでありますように


But not like how you were with me


でも私といた頃のようでは

ありませんように


I'm selfish, I know,


自己中だよね、分かってる


I can't let you go


あなたを手放せないの


So find someone great,


だから誰か素晴らしい人を見つけて


but don't find no one better


でも私より良い人は見つけないで


I hope you're happy,


幸せになって


but don't be happier


でも私といた頃より幸せにはならないで



And do you tell her she's 

the most beautiful girl you've ever seen?


『今まで出会ったどの子よりも

君が一番綺麗だよ』って言ってあげてるの?


An eternal love bullshit 


永遠の愛だなんて戯言


you know you'll never mean


本気なんかじゃないくせに


Remember when I believed


覚えてる?

私が初めてそれを言われた時


You meant it when you said it first to me?


あなたは本気なんだと私が信じちゃった事



And now I'm pickin' her apart


今じゃ私は彼女をこき下ろしてる


Like cuttin' her down


彼女を悪く言えば


will make you miss my wretched heart


私の哀れな心を思い出して

あなたが恋しがってくれる気がして


But she's beautiful,


でも彼女は美しい人


she looks kind


優しそうな人


She probably gives you butterflies


きっとあなたにときめきをくれる人なのね



I hope


どうか


you're happy


あなたが幸せでありますように


But not like how you were with me


でも私と一緒にいた頃のようでは

ありませんように


I'm selfish, I know,


自己中だよね、分かってる


I can't let you go


あなたを手放せないの


So find someone great,


だから誰か素晴らしい人を見つけて


but don't find no one better


でも私より良い人は見つけないで



I hope you're happy


あなたが幸せでありますように


I wish you all the best, really


その幸せを心から願ってる、本当だよ


Say you love her, baby


愛してるよって言ってあげて


Just not like you loved me


ただ私を愛した時とは違う風にして


And think of me fondly 

when your hands are on her


彼女に手を触れてる時も

私を強く思い出して


I hope you're happy,


幸せになって


but don't be happier


でも私といた頃より幸せにはならないで



I hope you're happy


あなたが幸せでありますように


Just not like how you were with me


でも私と一緒にいた頃のようでは

ありませんように


I'm selfish, I know,


自己中だよね、分かってる


can't let you go


あなたを手放せないの


So find someone great,


だから誰か素晴らしい人を見つけて


but don't find no one better


でも私より良い人は見つけないで


I hope you're happy,


幸せになって


but don't be happier


でも私といた頃より幸せにはならないで