Standing on the platform,

プラットフォームに立って

watching you go

去っていくあなたを見てた


It's like no other pain

こんな痛みがあるなんて

I've ever known

今まで知らなかった


To love someone so much,

誰かをすごく愛して

to have no control

制御が出来なくなって


You said, "I wanna see the world"

あなたは言った
『世界が見たいんだ』

and I said,

私は言った

"Go"

『行きなよ』


But I think I'm lost

でも私は迷子になったみたい

without you

あなたがいないから


I just feel crushed

砕け落ちたみたい

without you

あなたがいないから


'Cause I've been strong for so long

長い間、強くやってこれたから

I never thought

思いもしなかったの

how much I needed you

こんなにあなたを必要としてたなんて


I think I'm lost

迷っちゃったみたい

without you

あなたがいないから


Strangers rushing past,

知らない人達が急いで通り過ぎていく

just tryna get home

ただ家路に着くために


You were the only safe haven 
that I've known

私が知ってる安全な場所は
あなただけだったのに


Hits me at full speed,

フルスピードで私を打ちのめして

feel like I can't breathe

息が出来ないみたいで

And nobody knows

誰も知らないの

this pain inside me

私の中にあるこの痛みを

My world is crumbling,

私の世界が崩れ落ちていく

I should never have let you go

絶対にあなたを手放すべきじゃなかった


I think I'm lost

迷っちゃったみたい

without you

あなたがいないから


I think I'm lost,

失くしちゃったみたい

lost,

失くしちゃった

lost 

失くしちゃったの


way

道を

way

道を

way

道を

way

道を


I think I'm lost

迷子になったみたい

without you

あなたがいないから


I just feel crushed

砕け落ちたみたい

without you

あなたがいないから


And I've been strong for so long

長い間、強くやってこれたんだよ

But I never thought

でも思いもしなかったの

how much I love you

こんなにあなたを愛してたなんて


Standing on the platform,

プラットフォームに立って

watching you go

去っていくあなたを見てた


You said, "I wanna see the world" 

あなたは言った
『世界が見たいんだ』

and I said,

私は言った

"Go"

『行きなよ』