Do you remember

覚えてる?

happy together?

一緒にいて幸せだった事

I do,

私は覚えてるよ

don't you?

あなたは違うの?


Then all of a sudden,

そして突然

you're sick to your stomach

あなたは吐き気がするって

Is that

それって

still true?

今でも本当?


Said, "forever," in the end, I fought it

『永遠だよ』と言って
最後に抗ったのは私だった

Please be honest, are we better for it?

正直に言って
私達、こうした方が良かったの?

Thought you'd hate me, 
but instead you called and

嫌われてると思ってたのに
それどころか電話してきて

said, "I miss you"

『会いたい』なんて言うから

I caught it

聞かなかった事には出来なくて


Good to each other,

お互いにとって良い物だった

give it the summer

あの夏を捧げた恋だった

I knew,

分かってたよ

you too

あなたもでしょ


But I only saw you

でもあなたを見たのは

once in December

12月のあの1度だけ

I'm still

今でも

confused

混乱してるよ


You said, "forever," 
and I almost bought it

あなたが『永遠だ』なんて言うから
もう少しで本気にする所だったじゃない

I miss fighting in your old apartment

あなたの古びたアパートで喧嘩したのも

Breaking dishes 
when you're disappointed

失望したなんて言われて
食器を割られた事も恋しいよ

I still love you,

今でもあなたを愛してる

I promise

本当よ


Nothing happened in the way I wanted

何も思い通りにはいかなかった

Every corner of this house is haunted

この家はどこもかしこも
思い出に取り憑かれてる

And I know you said that we're not talking

あなたが『今は口も聞いてない』って
言ってたの知ってるけど

But I miss you,

私はあなたが恋しいよ

I'm sorry

ごめんね


I don't wanna go,

去りたくないよ

think I'll make it worse

もっと最悪にしちゃう気がして

Everything I know brings me back to us

何を知っても
2人の事を思い出してしまう

I don't wanna go, 

行きたくないよ

we've been here before

前は2人ともここに居たのに

Everywhere I go leads me back to you

どこに行っても
あなたの元に帰ってきてしまう


I don't wanna go, think I'll make it worse

去りたくないよ
もっと最悪にしちゃう気がして

(You said, "forever," 
and I almost bought it)

(あなたが『永遠だ』なんて言うから
もう少しで本気にする所だったじゃない)

Everything I know brings me back to us

何を知っても2人の事を思い出してしまう

(I miss fighting in your old apartment)

(あなたの古びたアパートで喧嘩した事も)

I don't wanna go, 
we've been here before

去りたくないよ
前は2人ともここに居たのに

(Breaking dishes 
when you're disappointed)

(失望したなんて言われて
食器を割られた事も恋しいよ)

Everywhere I go leads me back to you

どこへ行っても
あなたの元に帰ってきてしまう

(I still love you, I promise)

(今でも愛してるの、本当よ)


I don't wanna go, 
think I'll make it worse 

去りたくないよ
もっと最悪にしちゃう気がして

(Nothing happened in the way I wanted) 

(何も思い通りにはいかなかった)

Everything I know brings me back to us 

何を知っても2人の事を思い出してしまう

(Every corner of this house is haunted)

(この家はどこもかしこも
思い出に取り憑かれてる)

I don't wanna go,
we've been here before

去りたくないよ
前は2人ともここに居たのに

(And I know you said 
that we're not talking)

(あなたが『今は口も聞いてない』って
言ってたの知ってるけど)

Everywhere I go leads me back to you

どこへ行っても
あなたの元に帰ってきてしまう

(But I miss you) 

(私はあなたが恋しいよ)


I don't wanna go,

去りたくないよ

think I'll make it worse

もっと最悪にしちゃう気がして

Everything I know brings me back to us

何を知っても
2人の事を思い出してしまう

I don't wanna go, 

行きたくないよ

we've been here before

前は2人ともここに居たのに

Everywhere I go leads me back to you

どこへ行っても
あなたの元に帰ってきてしまう