We are runnin' so fast

僕らはとても生き急いでいて

And we never look back

後ろなんか振り返らない

And whatever I lack you make up

僕に欠けた物は君が埋めてくれる


We make a really good team

僕らは本当に相性が良いよ

And though not everyone sees

例えそう思わない人がいたって

We got this crazy chemistry

二人の間に
素晴らしい化学反応が起きたんだってこと

Between us

僕らは分かってる


Jump starting your car cause this city's a bore

この街はつまんないから
君の車に飛び乗ろう

Buying e-cigarettes at the convenience store

電子タバコをコンビニで買って

Making new clichés on our own little tour

僕らだけの小さなツアーで
新しい名言を作ろうよ

Let's ride

ほら行こう


You don't have to say I love you 
to say I love you

「愛してる」って言う為に
「愛してる」って言わなくていいんだよ

Forget all the shooting stars 
and all the silver moons

流れ星も銀の月も全部忘れちゃえ

We've been making shades of purple 
out of red and blue

僕達、行き当たりばったりで
色んな色を作り出してきたよね

Sickeningly sweet like honey,

病みつきになるほど蜂蜜のように甘い

don't need money

お金は要らない

All I need is you

必要なのは君だけ

All I need is you

僕に必要なのは君だけ


We try staying up late

遅くまで起きてようと頑張っても

But we both are light weights 

2人ともお酒に弱くて

Yeah we get off our face, too easy 

すぐベロベロになっちゃうし


And we take jokes way too far

冗談も真に受けすぎちゃうから

And sometimes living's too hard 

たまに生きるのが凄く辛くなるよね

We're like two halves of one heart 

僕らはまるで
1つの心臓を分け合ったみたいだ


You don't have to say I love you 
to say I love you

「愛してる」って言う為に
「愛してる」って言わなくていいんだよ

Forget all the shooting stars 
and all the silver moons

流れ星も銀の月も全部忘れちゃえ

We've been making shades of purple 
out of red and blue

僕達、行き当たりばったりで
色んな色を作り出してきたよね

Sickeningly sweet like honey,

病みつきになるほど蜂蜜のように甘い

don't need money

お金は要らない

All I need is you

必要なのは君だけ

All I need is you

僕に必要なのは君だけ


Eat a pill, stay and chill, 

薬を飲んで、どこにも行かず大人しくしてよう

you don't need to go 

去る必要は無いよ

I'm about to bring emo back 

あの懐かしさを思い出しそうなんだ

if you leave my home 

もし君がこの家を出ていったら

I'd panic at the disco 

僕はディスコでパニックになるよ(バンドの名前)

and you'd rather watch a TV show 

君だってテレビを見てる方がいいでしょ

Then I'll squeeze your booty real hard 

そしたら僕は君のお尻を強く揉むのさ

like I'm kneading dough 

生地をこねるみたいにね

Pizza boy, I'm speeding for ya

ピザボーイくん、僕は君の為に走っていくよ

We can get married tonight 
if you really wanna 

君が本当に望むなら
今夜結婚する事だって出来る

Me in a cheap suit like a sleazy lawyer

薄汚い弁護士みたいな
安っぽいスーツを着てくるよ

And if you break this lil' heart, 

君にこのか弱い心を壊されるなら

it'd be an honour 

本望さ


You don't have to say I love you 
to say I love you

「愛してる」って言う為に
「愛してる」って言わなくていいんだよ

Forget all the shooting stars 
and all the silver moons

流れ星も銀の月も全部忘れちゃえ

We've been making shades of purple 
out of red and blue

僕達、行き当たりばったりで
色んな色を作り出してきたよね

Sickeningly sweet like honey,

病みつきになるほど蜂蜜のように甘い

don't need money

お金は要らない

All I need is you

必要なのは君だけ

All I need is you

僕に必要なのは君だけ