I'm jealous of the rain

雨に嫉妬するよ

That falls upon your skin

君の肌の上に降る雨に

It's closer than my hands have been

かつて僕が触れていたより近くにいる

I'm jealous of the rain

その雨が羨ましいよ


I'm jealous of the wind

風に嫉妬するよ

That ripples through your clothes

君の服を波打つ風に

It's closer than your shadow

君の影よりも君に近いんだろ

Oh, I'm jealous of the wind

ああ、風が羨ましいよ


'Cause I wished you 

だって僕は願ったから

the best of all this world could give

君が世界で一番幸せになりますようにと

And I told you 

言ってしまったんだ

when you left me

君が僕を置いていったあの時

There's nothing to forgive

許せる事なんて何もないと


But I always thought you'd come back

でも僕はいつだって、君が戻ってきて

Tell me 

こう言うと思ってる

all you found was 

『あなたから離れて得たものは

heartbreak and misery

胸の痛みと惨めさだけだったよ』と

It's hard for me to say

本当は言いたくないよ

I'm jealous of the way

君が僕なしでも幸せそうな様子に

You're happy without me

嫉妬してるなんて


I'm jealous of the nights

夜に嫉妬するよ

That I don't spend with you

もう僕が君と過ごせない夜に

I'm wondering who you lay next to

君は誰の隣で寝てるんだろう

Oh, I'm jealous of the nights

ああ、その夜が羨ましいよ


I'm jealous of the love

愛に嫉妬するよ

Love that was in here

かつて此処にあった愛に

Gone for someone else to share

誰かの元に移って分け合われてる

Oh, I'm jealous of the love

その愛が羨ましいよ


Cause I wished you 

だって僕は願ったから

the best of all this world could give

君が世界で一番幸せになりますようにと

And I told you 

言ってしまったんだ

when you left me

君が僕を置いていったあの時

There's nothing to forgive

許せる事なんて何もないと


But I always thought you'd come back

でも僕はいつだって、君が戻ってきて

Tell me 

こう言うと思ってる

all you found was 

『あなたから離れて得たものは

heartbreak and misery

胸の痛みと惨めさだけだったよ』と

It's hard for me to say

本当は言いたくないよ

I'm jealous of the way

君が僕なしでも幸せそうな様子に

You're happy without me

嫉妬してるなんて


As I sink in the sand

僕は砂に飲み込まれながら

Watch you slip through my hands

手から零れ落ちていく君を見てる

Oh, as I die here another day

ああ、そうしていつか息絶えるんだ

'Cause all I do is cry behind this smile

だって僕に出来るのは
この笑顔の裏に涙を隠す事だけだから


I wished you 

願ったんだ

the best of all this world could give

君が世界で一番幸せになりますようにと

And I told you 

言ってしまったんだ

when you left me

君が僕を置いていったあの時

There's nothing to forgive

許せる事なんて何もないと


But I always thought you'd come back

でも僕はいつだって、君が戻ってきて

Tell me 

こう言うと思ってる

all you found was 

『あなたから離れて得たものは

heartbreak and misery

胸の痛みと惨めさだけだったよ』と

It's hard for me to say

本当は言いたくないよ

I'm jealous of the way

君が僕なしでも幸せそうな様子に

You're happy without me

嫉妬してるなんて


It's hard for me to say

本当は言いたくないよ

I'm jealous of the way

君が僕なしでも幸せそうな様子に

You're happy without me

嫉妬してるなんて