I like my girls 
just like I like my honey,

私は女友達が好きよ
恋人を好きなのと同じように

sweet

素敵だけど

A little selfish

ちょっぴり自己中ね


I like my women 
like I like my money,

私は仲間が好きよ
お金を好きなのと同じように

green

青臭くて

A little jealous

ちょっぴり嫉妬


'Cause I'm a beautiful wreck

だって私は綺麗でダメな子

A colorful mess, but I'm funny

カラフルでめちゃくちゃ
でも面白いのよ

Oh, I'm a heartbreak vet

ああ、私は傷付くのにも慣れて

With a stone-cold neck, 

首の冷めきった子

yeah, I'm charming

うん、私って愛らしいわ


All the pretty girls in the world

世界には可愛い女の子がいっぱい

But I'm in this space with you

でも私はあなたとこの場所にいる

Colored out the line

道を外れて染まったの

I came to find, my fire was fate with you

見つけにきたんだ
この情熱はあなたに向かう運命だった

Heartache would stay with you

あなたの心は痛み続けるでしょう

Fly great escapes with you

遥か遠くまで飛んでいくわ、あなたと


I countdown to the clock, saw you awake

時計に合わせてカウントして
目を覚ますあなたを見てた

Don't walk away,
or would you wait for me?

去っていかないで
私を待っていてくれない?

I go out to the bar, 
fuck hanging with the stars

バーに出かけるの
お星様達と遊びで付き合って

Don't even have a car, 
but you would wait for me

車すら持ってないけど
あなたは私を待っていてくれるのでしょう


All the pretty girls in the world

世界には可愛い女の子がいっぱい

But I'm in this space with you

でも私はあなたとこの場所にいる

Colored out the line

道を外れて染まったの

I came to find, my fire was fate with you

見つけにきたんだ
この情熱はあなたに向かう運命だった

Heartache would stay with you

あなたの心は痛み続けるでしょう

Escapes with you

遥かまで、あなたと


I like my girls 
just like I like my honey,

私は女友達が好きよ
恋人を好きなのと同じように

sweet

素敵だけど

A little selfish

ちょっぴり自己中ね


I like my women 
like I like my money,

私は仲間が好きよ
お金を好きなのと同じように

green

青臭くて

A little jealous

ちょっぴり嫉妬


I'm a beautiful wreck

私は綺麗でダメな子

A colorful mess, but I'm funny

カラフルでめちゃくちゃ
でも面白いのよ

Oh, I'm a heartbreak vet

ああ、私は傷付くのにも慣れて

With a stone-cold neck, 

首の冷めきった子

yeah, I'm so charming

うん、私ってとっても愛らしいわ


La la la...


Is it love all we need? 

これが、人の全てだっていう愛なのかな

Is it love?...

これは愛?

To be the same prophesy? 

お互いの縁になる愛なの?

Is it love?...

これは愛?

Do-re-mi-fa-so-la-ti, 

ドレミファソラシ

is it love?...

これは愛?



{572F2C43-B5FB-4B69-8474-5D2EE967C321}