Please don't see

お願い、見ないで

Just a boy 
caught up in dreams and fantasies

夢や幻想に囚われた、ただの少年なんて

Please see me

お願い、僕を見て

Reaching out for someone I can't see

会えない誰かに手を伸ばす僕の事を


Take my hand, 

この手を取ってよ

let's see where we wake up tomorrow

明日目覚めた時
何処にいるのか見に行こう

Best laid plans sometimes are 
just a one night stand

一晩だけの関係が
一番都合の良い時だってある

I'll be damned, 

何でだよ

Cupid's demanding back his arrow

キューピッドが
僕らに放った矢を返せと求めてる

So let's get drunk on our tears

だからこの涙に酔いしれてしまおう


And God, 

神様

tell us the reason

教えてください

youth is wasted on the young

青春が若さ故に無駄になってしまう理由を

It's hunting season 
and the lambs are on the run

狩りの季節に子羊達は逃げ惑ってる

Searching for meaning

意味を探しながら

But are we all lost stars 
trying to light up the dark?

だけど僕らは皆、闇を照らそうと藻掻く
消えかけた星なのだろうか


Who are we?

僕らは何者なんだ?

Just a speck of dust within the galaxy?

銀河の中にあるただ一片の塵なのか?

Woe is me

ああ悲しいかな

If we're not careful turns into reality

気を付けていないと現実になってしまう


But don't you dare 
let our best memories bring you sorrow

でも絶対に僕らの一番幸せだった頃を
悲しいものにしてしまわないで

Yesterday I saw a lion kiss a deer

昨日ライオンが鹿にキスするのを見たよ

Turn the page, 
maybe we'll find a brand new ending

ページをめくろう
別の新しい結末を見つけられるかもしれない

Where we're dancing in our tears

僕らが涙を流して踊っている、そんな結末を


And God, 

神様

tell us the reason

教えてください

youth is wasted on the young

青春が若さ故に無駄になってしまう理由を

It's hunting season 
and the lambs are on the run

狩りの季節に子羊達は逃げ惑ってる

Searching for meaning

意味を探しながら

But are we all lost stars 
trying to light up the dark?

だけど僕らは皆、闇を照らそうと藻掻く
消えかけた星なのだろうか


And I thought I saw you out there crying

君がそこで泣いてるのを見た気がしたんだ

And I thought I heard you call my name

君が僕の名前を呼ぶのを聞いた気がしたんだ

And I thought I heard you out there crying

君がそこで泣いてるのが聞こえた気がしたんだ

Just the same

でもやっぱり


And God, 

神様

give us the reason

お与えください

youth is wasted on the young

青春が若さ故に無駄になってしまう理由を

It's hunting season 
and the lambs are on the run

狩りの季節に子羊達は逃げ惑ってる

Searching for meaning

意味を探しながら

But are we all lost stars 
trying to light up the dark?

だけど僕らは皆、闇を照らそうと藻掻く
消えかけた星なのだろうか


And I thought I saw you out there crying

君がそこで泣いてるのを見た気がしたんだ

And I thought I heard you call my name

君が僕の名前を呼ぶのを聞いた気がしたんだ

And I thought I heard you out there crying

君がそこで泣いてるのが聞こえた気がしたんだ

But are we all lost stars 
trying to light up the dark?

だけど僕らは皆、闇を照らそうと藻掻く
消えかけた星なのだろうか


Are we all lost stars 
trying to light up the dark?

僕らは皆、闇を照らそうと藻掻く
消えかけた星なのだろうか





{4876424E-3A4D-4A00-A1C1-B474F646A562}